sobota, 10 listopada 2012

6. Życie to piękny teatr, lecz repertuar marny ♥


Życie to piękny teatr, lecz repertuar marny ♥

Dokończyłam sałatkę. Chłopcy patrzyli tak, jakby chcieli zjeść i ją i mnie. Jak są głodni to niech se zjedzą te durnowate kanapeczki z masłem orzechowym !
- Nie patrzcie się tak na mnie.
Zaśmiali się.
- Nie śmiejcie się tak ze mnie.
Czy byli dziwni ? Ooooo tak, w stu procentach.
Nagle zadzwonił telefon Louis'a.
- Halo ?... Mhm... Jasne.... To jedź !... Pa...
I koniec rozmowy. No nie powiem, mega intelidżentna była :3.
- Kto dzwonił ? - spytał Blondyn.
- Liam. Zaraz tu będzie.
- Super. To ja zrobie popcorn.
Lou poszedł poszukać jakiegoś filmu, a ja patrzyłam jak blondyn otwiera lodówkę.
- Czeko szukasz ?
- Popcornu - odpowiedział. Ani przez chwilę nie przestał oblizywać górnej wargi. Łakomstwo na popcorna ? Bynajmniej...
- W lodówce ?! - zdziwiłam się. Kto kurwa trzyma popcorn w lodówce ?! xd.
Spojrzał na mnie. Patrzył się, patrzył, patrzył i jeszcze chwilę się jopił... Aż nagle spuścił wzrok i zamknął lodówkę.
Po tym usiał na przeciwko mnie ( przy stole ) i zrobił smutna minę.
- Chce popcornusia...- załkał.- Takiego słonego, kochanego, dobrego... Pysia !
Dla świętego spokoju postanowiłam znaleźć mu tego jego popcornusia xd.
Znalazłam go od razu, w szafce na różne proszki do pieczenia, kisiele, budynie itp.
Włączyłam mikrofalówkę, otworzyłam poprorn i wrzuciłam go do maszyny.
Ustawiłam czas.
- Będzie za 3 minuty- powiedziałam do Niall'a.
Jego oczy zrobiły się tak wielkie, jakby przed chwilą ktoś włożył mu do nich łyżeczki.
-Really ?! Dzięki, dzięki, dzięki, dzięks !!!- krzyczał.
Wtem do kuchni wszedł Lou.
- Nialler, nie krzycz tak. Znalazłem super, super, super...
- ... super film ?- zapytałam.
- Dokładnie. - odpowiedział. Po co mu było tyle tych "super" ? xd. Ja jebie...

                       ***
- Aaa ! Czemu ten potwór wyciągnął tą biedną nieszczęsną kobietę z łóżka ?!- krzyknął Niall.
- On ją ciągnie do tej swojej nory.- powiedział Zayn.- oglądałem to już z milion razy.
- To nie znaczy, że musisz nam psuć oglądanie !- krzyknął oburzony blondasek.
Tak, chłopcy niedawno przyjechali.
Tak, oglądamy Paranormal Activity.
Tak, Nialler już dawno zjadł cały popcor i z nikim się nie podzielił xd.

Po skończonym seansie chłopcy uznali, że trzeba zacząć się przygotowywać do jutrzejszej gali. Ja za to poszłam do swojego Zayn'owskiego pokoiku.
Zaraz w drzwiach pojawił się nie kto inny, jak Zayn.
- Mogę wejść ?
- Jak musisz...
Wszedł. Usiadł obok mnie na kanapie.
- Mogłabyś coś dla mnie zrobić?
- Eee... Nie ?- zdziwiłam się. Po co bym miała coś dla niego robić ?!.
- Bo widzisz... Każdy z nas ma z kim iść na tą galę... Prócz Niall'a. Chyba go polubiłaś, prawda ?- chwila, chwila...
- Chcesz żebym poszła na tą galę z Niall'em ?!
- Tak., proszę cię, zrób to dla mnie. Zależy nam na tym. - już chciałam się roześmiać na całe gardło, ale przypomniały mi się słowa Josh'a. Muszę się zaprzyjaźnić, wtedy mnie odeślą.
- No, dobra. Pójdę na galę.- Zayn uśmiechnął się. Na sto procent zrobiło mu się miło. Hehe, jezcze trochę i wrócę do domku...
- To super. Jutro pojedziemy kupić ci sukienkę.


****************************
Witam kochani !
Dziękuję za 1655 wyś. ! Piękna robota <3.

Po przeczytani wielu waszych komentarzy uznaję, że likwiduję rozpiskę. Rozdziały będą w weekendy , bo w tyg. mam zakaz na kompa.

Podoba wam się rozdział ? :****

11 komentarzy:

  1. No w koncu ten rozdział!! Rozdzial bardzo fajny , robi sie ciekawie:3 a moglabys dodac kolejny rozdzial jutro? plisss ciekaw mnie co dalej bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie ,ale niczego nie obiecuje. :-P
      Lol.

      Usuń
  2. niesamowityyy.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, cudowny, cudowny ! Wrzuc dzisiaj kolejny plose plose plose ploseeeee !!! ;***********

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział ! Genialnie piszesz. Aww<3 Popcornuś wymiata, hehe ;)
    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.facebook.com/pages/Po-co-lubi%C4%87-skoro-mo%C5%BCna-kocha%C4%87-3/296700590440388?ref=hl
    LAJKUJCIE NA FB!!!!
    Roozdział cudnyy . ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jest kurwa ? REKLAMA ? OGŁOSZENIE ?! Pewnie nawet nie przeczytałeś/aś więc nie pisz ,że rozdział wyszedł cudny...

      Usuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Award. : d
    http://simple-but-effective-onlyali1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ej a kiedy dodasz nowy rozdzial??

    OdpowiedzUsuń